úterý 8. prosince 2015

Altapharma Hořčík + Vitamín C + Vitamín E

Potřebovala jsem tělu dodat hořčík a sháněla jsem něco v rozpustné formě. V drogerií Rossmann mě oslovily tyto šumivé tablety s příchutí dračího ovoce. V balení je jich 15.


Obsahují 400 mg hořčíku, 80 mg vitamínu C a 12 mg vitamínu E. - Přítomnost éčka jsem velmi vítala, poněvadž se mi v minulosti omladila pokožka při polykání tabletek s jeho obsahem.


Má se rozpustit jedna tableta denně ve sklenici vody 200 ml - dávala jsem si o trošičku více vody, nápoj mi pak přišel lepší. Chutná jako kyselé ovoce - určitě každý tuto chuť nemusí i já jsem občas měla problém vypít tento načervenalý lektvar až do dna. :-) Někdy jsem po jeho užití cítila lehké šumění v žaludku - sklenice asi není poslední místo, kde šumicí proces probíhá. :-D Není to však nic hrozného.
Na dně skleničky mi vždy zbyl nerozpuštěný bílý prášek. Nevím, zda to mám považovat za projev nekvality.

Žádné zvláštní účinky jsem při užívání přípravku nepozorovala. Obsah vitamínu E na pokožce nešel nijak znát. Na obalu píšou, že osvěží a to je pravda.
Tip: Čím studenější voda, tím větší osvěžení. :-)
Můj žaludek tuhle tekutinu úplně nemiluje, příště zkusím zase něco jiného.
Dávám mu 6/10. Cena cca Kč 21,90.

Žádné komentáře:

Okomentovat