pátek 1. ledna 2016

Freeman Antistresová pleťová maska - Minerály z mrtvého moře Aneb Šmoulinčina záda :-)

Tato čistící maska je vhodná pro všechny typy pleti. Kromě uvedených mořských minerálů obsahuje také levanduli a bergamot mající relaxační aromaterapeutické účinky.


Na konci prosince jsem dostala chuť konečně vyzkoušet tento produkt, který jsem si před časem koupila. Jelikož obličej mám poslední dny velmi suchý, rozhodla jsem se masku otestovat na zádech, kde mám rovněž problematickou pokožku. No vyšla v pohodě na celou oblast zad. Jemně voněla a za takovou barvu kůže by se nestyděla žádná Šmoulinka. :-)


Tip: Než maska zaschne, stačíte si oholit obě nohy. :-)

Po zaschnutí jsem se osprchovala velmi teplou vodou, šmoulí krunýř šel v pohodě dolů a výsledkem byla příjemně jemná pokožka a pocit čistoty.

Moc se mi líbí, že mě absolutně nedráždila. Zřejmě si brzy koupím velké balení přípravku.
Dostává 9/10. Cena minibalení se pohybuje kolem 35 Kč, velké stojí cca 130 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat